December 15, 2011

Fashion & style: Sajsi MC (Interview)

   Ivana Rašić ili kako je svima lakše Sajsi MC. Došla je i ona ne red u ovoj rubrici... Posle dugog čekanja.
Zašto baš ona, pitate se.. Ivana je devojka koja u svojim pesmama na neki način peva o modi, stilu, tačnije o današnjici naše mode. Ivana je takođe bloger, tačnije njeni tekstovi jednom nedeljno izlaze u DominoMagazin-u. Šta Ivana kaže o modi, stilu, pesmama koje peva, možete pročitati u nastavku teksta.

Photo by Aleksandar Crnogorac

Kakva je Mc Sajsi na sceni, a kakva privatno? 

Mislim da i nema neke razlike,ali ljudi mi kažu da sam ovako mirna i staložena,  a na bini ne mogu da me prepoznaju,tako da,eto,valjda su oni u pravu ,mada ja to ne vidim kao razliku

Opiši sebe u 3. reči?

Postena zena i siromašna kučka,uff to je 4. ,je*i ga, ne umem u tri.

Šta slušaš privatno od muzike?

Toliko je puno muzike na svetu,ali evo mogu da kažem da me trenutno zaokupira Nero,to je dubstep duo, mada su oni meni emo dubstep.

'' Ćao ja sam Tifani, idem u treći razred gimnazije, imam dugačke nokte, uvek nosim minu suknjicu i roze bundicu, koja je btw prava....'' Tako glasi deo teksta tvoje pesme '' Mama '', Da li to posebno pevano nekom ? Možeš da nam objasniš kako je nastao tekst te pesme... I, kako nastaju svi tvoji tekstovi?

Nije nikom posebno pevano,jednostavno sam prišla kao neki dramaturg celoj priči i rešila da stvorim likove kao što su Milica i Tiffany,bilo je tu još dosta teksta koji je morao biti izbačen da ne bi razvodnili priču i focus držali na glavnim likovima,tekst je napisan u studiju Cube u Bigzu za 15 minuta,to mi je pogotovo drago.

Kako bi opisala svoj stil?

Jaooo,to je teško,ja dosta nosim trenerke zbog udobnosti,tako da nekad uz njih spajam nešto što je nespojivo,jedna mi je drugarica rekla da to samo meni može da stoji


 Ko je po tebi ikona stila? 

Audrey Hepburn definitivno,ona je u isto vreme puno važnih i krucijalnih osobina i karakteristika: ženstvena,mangup, jaka, ranjiva duhovita. 












Da li pratiš trendove? 

Ne baš,uzimam ono šta mi se najviše dopada iz raznih trendova,tako smatram da gradim svoj trend.



Omiljeni modni dizajneri? 

Alexander McQueen i Vivienne Westwood.


Šta je ono što po tvom mišljenju neće nikada izaći iz mode?

Haljine i štikle,ali ono sto je najvažnije: Nikad neće izaći iz mode, hrabrost ljudi da pomeraju granice.

Da moraš da kupuješ garderobu u jednoj radnji, koja bi to bila?

Bilo bi u H&M,ali to još uvek ne postoji kod nas.



Počasno mesto u tvom garderoberu zauzima?

Haljina moje tetke, koju je njena mama,a moja nana šila,ja sam je nasledila i totalno je shik posle toliko godina,vrlo je 60-te fazon.

Pošto znamo da Sajsi, takođe piše blogove.. Možeš nam veći par stvari o tome? Kako je došlo do toga?

Dominomagazin me pozvao da im budem počasni nedeljni vip bloger,prvo mi je bilo frka kako cu to da postignem na redovnom nivou,jer sam dosad pisala samo kad imam inspiraciju,ovo je ipak malo drugačije,ali drago mi je što sam prihvatila jer sam sad nekako u treningu,uz to sam dosta nesređenih tekstova sredila,što nikako ne bi ovako samoinicijativno.

Moj moto je:

 Moj moto je da nemam moto.



I, za kraj... Šta bi poručila ljudima koji čitaju moj blog i koji čitaju ovaj intervju?

Porucila bi ono sto poruciju i sve misice WORLD PEACE.

Za sve one koji još uvek nisu čuli nijednu pesmu od Sajsi MC, linkovi su upravo dole. :-)



Photo by Aleksandar Crnogorac
Do sledećeg...Vaš S.

6 comments:

  1. Ivana je cudo! :)

    ReplyDelete
  2. Ivana je stvarno cudo, pogotovo u kombinaciji sa Danijelom!

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. car...i obozavam kako je Darko za oblaci za shootinge,,al to ti je prednost kad si Aleksandrova sesra ;))) al zena je car,i volim sta radi sa Damjanom....slusala sam ih sinoc u Kc gradu,na promociji kviria kalendara...

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/15/2011

    Bravo, super ...

    ReplyDelete
  5. Heh, dobra je! :)

    ReplyDelete