December 3, 2011

My Outfit: Love on Top

Kod mene je definitivno subota dan za outfit postove. Nekako mi je najlepše za slikanje, i imam najviše vremena, jer ovako ili idem u školu i nemam vremena za slikanje.. Definitivno je počela novogodišnja euforija.. Jedva čekam praznike! Što se mog outfita tiče, ne bih ništa posebno pričao, sem toga da je ovo jedna svakodnevna kombinacija za grad ili školu. :-) Šta Vi mislite?





Još malo pa ću i ja da se ugojim, to mi je trenutno cilj :-D
Do sledećeg... Vaš S.

11 comments:

  1. Super opustena varijanta :) Joooj ti bi da se ugojis, a ja pokusavam da smrsam :P

    ReplyDelete
  2. Casualno!!! Super!! :) Svidja mi se sal.

    Cmok S.

    ReplyDelete
  3. kul kombinacija, za kanadjanke uvek :)

    http://soupandfish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja kao i Marina :) Pokusavam da smrsam :) Evo, saljem ti jedno 3kg, moze? :))

    ReplyDelete
  5. Super casual kombinacija... I moje omiljene cipelke :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Joj, ti ides u skolu, blago tebi!:) Ma moze ovo za bilo gde, super je kombinacija za sve prilike. A sto ne stavljas gde si sta kupio? Cipele su mi vrhunske!:)

    ReplyDelete
  7. mislim da ne treba da se mrstis na slikama :)))))
    heheh (naocare su resenje,jer je i sunce prisutno )

    ReplyDelete
  8. Super kombinacija! Cipele su mi top, na mojoj su wishlisti vec duze vrjeme :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous12/08/2011

    Hvala Vam, najlepše!
    Stasha, počeću da stavljam gde sam šta kupio, od sledećeg outfit posta :-)

    ReplyDelete
  10. Anonymous2/06/2012

    Totalno si moderan ljubaviii.
    xoxo Sofy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous2/06/2012

      Sofi, bas si me iznenadilka, srce moje :-*

      Delete