December 1, 2011

Street Style: Girls in Denim Shirts


Odeća od jeans-a je odličan izbog, retko kada može da se pogreši izborom, jer može da se kombinuje uz raličite slojevite materijale...
Ove jeseni na velika vrata modne scene vratile su se teksas košulje, koje nisu rezervisane samo za ležernije kombinacije. Strukirani i uski modeli mogu poslužiti kao izbor za večernje prilike kao i elegannije prilike..
Jeans se u principu može kombinovati sa svim bojama, a konkretno što se tiče teksas košulja, odlična stvar su bež pantalone, kožne pantalone, suknjice, braon boja odlično ide....
Ja sam za Vas izdvojio neke street style-ove sa teksas košuljicama, tako da možemo preći na slike..








Dok drugi to nose na vrlo zabavan način....

Jedna od naših vodećih blogererki Branislava, devojka koja piše blog DivineWorld u par navrata u svojim outfit postovima, pokazala kako ona nosi teksas košulju! Meni se stvarno sviđa, i mogu slobodno reći da mi je ona bila inspiracija za ovaj post, jer mi se stvarno sviđa kako ona to nosi... Izdvojio sam dve slike njenog street style-a sa teksas košuljom...



A, moja sestra nosi ovako :-)


Uskoro i Street Style: Men in Denim Shirts
Iii, do sledećeg... Vaš S.






8 comments:

  1. Nice! Svida mi se! :D
    XoXo

    ReplyDelete
  2. DIVNO S!!! :) :*
    BRANA NAJLEPSA....! :)

    ReplyDelete
  3. Ja se nekako jos uvek ne usudjujem da obucem teksas kosulju :) iako mi se svidja kako je blogerke kombinuju!

    ReplyDelete
  4. Hvala, Srdjaneeeeeee!!!! Divan siiii!!!:))))

    ReplyDelete
  5. Anonymous12/02/2011

    Hvala svima, na divnim komentarima.
    Brano, hvala ti :-*

    ReplyDelete
  6. Prelepo!

    Ako imas vremena, pogledaj moj blogic.
    Ima puno o modi i stilu.

    Hvala. :*

    ReplyDelete