April 2, 2012

Trzni centar Plaza

Oni koji me prate na twitteru ynaju da sam u subotu išao u posetu
gradu Kragujevcu, povodom otvaranja tržnog centra Plaza... Mislim da je došlo vreme da i Kragujevac zasluži jedan ovakav šoping mol. Ali, što se samog centra tiče, ništa nešto specijalno, sve je to već viđeno. A, evo i izveštaja.
 A, sada radnja koja mi se stilski najviše dopala. Tapeti su divni. Radnja se čini mi se zove se Dress Code. 
 Imao sam prilike po prvi put da uživo čujem kako peva Marija Šerifović, mogu Vam reći da sam oduševljen glasom i energijom koju ima...
A, evo i kako je izgledalo.
 I za kraj smo ušli u Ideu gde sam ja morao da kupim gumene bombone, ali sam onda naišao na deo sa alkoholom i sa oduševljenjem gledao i rado bih sve probao. (ahhahaah)

A, SUTRA OUTFIT POST. 
....Vaš S.

3 comments:

  1. Mogu ti reci da mi se svidja onaj deo u krug, sa liftom, to je prakticno, bio sam u par takvih trznih centara u Italiji i Svedskoj. A poslednja slika, no coment :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poslednja slika je hit! Inače imalo je još, nego sam zaboravio da slikam! :-(

      Delete
  2. Divota. Alkohol me najvise mami, buduci da ga vise od godinu dana nisam pila..samo onako gucnem od nekog! Zelim jedan koktel pa da srcem...

    ReplyDelete