April 28, 2012

WHITE UP!

Iako su dizajneri najavili dominaciju kolorita, cvetnih dezena, toplih boja, pastelnih boja, bela boja nekako je večna i ne podleže modnim promenama. Kako nam je stiglo letnje vreme, red je se izvučete iz crnila i tamnih boja. Samim tim jedan jednostvan post posvećen beloj boji. Uživajte!

Danas je trebala biti rubrika Top outfits of the week, ali je na kraju izbor pao na ovu. Sutra očekujte taj post. Da podelim još jednu novost sa vama- od sada možete pratiti sve blogove sa bivših Ex Yu područja na jednom mestu . EX YU FASHION BLOGGERS.
Pratite me i na ostalim stranica: 
Do sledećeg... Vaš S. XX.

5 comments:

  1. Slabo nosim belo, ali kontam da ce se promeniti situacija..do pre nekog vremen nisam nosila crno pa sad furam sve cesce!!!

    ReplyDelete
  2. Prava divota od posta, mene od bijelih stvari uvijek najviše oduševljavaju prozračne košulje/tunike, samo bih to kupovala :))!

    ReplyDelete
  3. Bela je moja omiljena boja (okay, sad ce neko reci da to nije boja, ali ja kazem da jeste, hehe) <3

    P.S. Giveaway na mom blogu: http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Belu nosim samo u vidu atlet majce i duge sunknje leti ,nije mi nesto zanimljiva bila do sad .

    ReplyDelete
  5. Bijelo ce uvijek ostati in i vjeciti klasik ,fatasticne slike pravi odmor za oci :D

    ReplyDelete