August 16, 2012

First Instagram Post

Još jedna nova zavisnost na internetu-instagram. Iako ga ne koristim baš najredovnije obožavam ga. Svakako mesto koje treba da postane svakodnevnica...Ako imate Iphone, Android ili još neki telefon koji podržava Instagram, vreme je da ga instalirate... Mene možete pratiti pod nickom @srdjankolarevic.
Uživajte u nastavku postu i mojim instagram forografijama. 
 Prva fotografija koju sam podelio na instagramu se desila te večeri kada sam napravio instagram. Totalno sam zaboravio na ovu  kombinaciju. Tako da ćete imati prilike da me vidite u nekom od narednih postova u ovoj majici. Šta mislite sa čime mogu da je kombinujem? // Jul, 2012
Predivno veče sa prijateljima // Jul, 2012
Ovu sliku ste imali prilike da vidite u jednom od posta. Sada u instagram verziji. // Jun, 2012
Rođendan kod jedne od najboljih drugarica // Mart, 2012
Uvek kada idem u šoping jedna od omiljenih zanimacija mi je slikanje po kabinama. Tada najbolje mogu da vidim šta ću da kupim i šta mi se najviše sviđa, jer sam jako neodlučan // Maj, 2012
Mafini sa najboljim prijateljima. <3 // Jul, 2012
U poslednjem outfit postu ste imali prilike da vidite ove fotografije, sada u instagram verziji. // Avgust, 2012
Sestra i ja <3 //Avgust, 2012
Opet rođendan, kod još jedne drugarice // Jun, 2012
Verujem da vam je svima dobro poznato ovo lice. Ne čudi, jer ste imali prilike da je gledate na ''PRVOJ Srpskoj Televiziji'' u takmičenju za Prvi Srpskog Top Model. Odnela je titulu najbolje, što ja i mislim da jeste (Neda Stojanović) // Jun, 2012

Da li vam se sviđaju moje Instagram fotografije? 
Do sledećeg... 
S.

0 COMMENTS:

Post a Comment