October 8, 2012

Outfit post: Train Station

 Jedan od onih dana kada ne znate šta obući i na kraju izbor padne na belu majicu sa crnim printom i kariranu košulju. To je nešto što je uvek nosivo. Uvek u modi. I uvek ćemo izgledati stylish.
Da bih razbio svu tu dosadu, stavio sam kačket sa američkom zastavom. Kao što sam ranije pisao veliki sam ljubitelj printa sa američkom i britanskom zastavom, tako da mi je ovo dobro došlo. 
Što se samih fotografija tiče, tu moram reći par stvari. Što se mesta tiče, ovo je železnička stanica u Kruševcu... Verujem da je svima najveći problem naći mesto za slikanje, kako je Kruševac mali i nema adekvatnih mesta na kojima slike ispadaju lepo, železnička stanica je bila odličan izbor. Drugi deo zasluge, zaslužuje i odličan fotograf. To je mlad i talentovan Bane Mitrović, dečko koji ima odlično oko za fotografiju, sve pohvale VELIKO hvala Bane!

 Cap // New Yorker
T-Shirt // Bershka
Shirt // Zara
Jeans // Zara
Sneakers // Converse All Star 
 Još jednom VELIKO hvala Banetu!
Kako vam se sviđaju fotografije i outfit?
Do sledećeg... S.



3 comments:

  1. Hi
    what an amazing blog you have
    maybe we can follow each other?
    Let me know
    Irena
    xx

    ReplyDelete
  2. Prva fotka je najjaca

    ReplyDelete