August 19, 2014

Style crush: Jamie Chung

Jamie Chung je neko ko zna. Jednostavnim komadima svakom outfitu daje lični pečat. Mlada glumica koja se prvi put na TV-u pojavila u reality show-u Real World: San Diego. Kao neko ko nije gledao  ovu vrstu programa i neko ko nije ljubitelj MTV reality-ja, nemam mnogo šta reći o tome, medjutim kažu (ne meni, ali tako sam pročitao,haha!)  da je upravo u tom istom tv formatu stekla popularnost. Medjutim, ona je nastavila da niže uspehe i tako je dobijala uloge u nekim od najpopularnijih filmova i serija. Možda vam na prvi pogled nije poznata, ova mlada glumica briljirala je u poznatim filmovima kao što su Hangover part 2, Hangover Part 3, glumila Mulan u poznatoj ABC serije Once Upon a Time, a do skoro smo imali prilike da je gledamo i u poznatoj drami Believe, koja se nažalost završila. Ona radi sjajno svoj posao! Iz onoga što sam uspeo da vidim Jamie je neko ko sasvim sigurno meša ležerno i moderno. Uz nju sam još više zavoleo različite stilove printa. 

Dok sam pretraživao google ni slutio nisam da ću naići na ''What The Chung?'' modni blog, tačnije blog na kome Jamie redovno postavlja svoje outfit, kao i postove sa putovanja.That pretty jazz. Ovde sam izabrao samo neke od meni omiljenih outfita, ako vam se svidi njen stil svi trk na njen blog. Ja sam fan!

Do sledećeg, S.

1 comment: