August 9, 2012

NEW BLOG ADRESS

Kao što već svi možete da vidite, došlo je do malo većih promena na mom blogu. Promena imena i dizajn bloga. Sigurno se pitate ''zašto?'', ja ću vam odgovoriti; Već duže vreme razmišljam da se uopšte više ne blogujem, kao što vidite poslednja dva meseca sam obavljivao samo postove da me ne bi ste zaboravili, nije bilo obaveznih postova ( TV Fashion, Street Style, Style Star...) Svakako mi nešto nije dalo da prestanem da blogujem, i to je svakako zbog divnih ljudi koje sam upoznao i čije postove redovno čitam i obožavam. Tako da sam došao na ideju da osvežim svoj blog, ni manje ni više nego novim imenom i dizajnom. Kako vam se dopada novo ime ''Simple Spectate''?
Uživajte u novom dizajnu, a ja ću i dalje uživati dok radim ovaj, mogu slobodno reći najlepši hobi. 
Možete me pratiti na novom fb page-u. SIMPLE SPECTATE 
  Uživajte. 
S.

4 comments:

  1. Svidja mi se novo ime,mnogo bolje nego prethodno! :) Jedva cekam da vidim sta novo imas za nas.

    ReplyDelete
  2. Dopada mi se nov naziv tvog bloga! :)

    ReplyDelete
  3. odlicno je, mnogo vise pristaje sadrzaju tvog bloga! www.moiminnie.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  4. Dopada mi se nov naziv i font :)

    ReplyDelete