October 3, 2012

Street Style // Military trend

Oni koji prate moj blog znaju da dugo nije bilo rubrike Street Style, ali s' vremena na vreme se ''pogugim'' po ostalim rubrikama, ali se na kraju vratim stalnim.. Kao što znate uvek do sada kada sma pisao Street Style rubriku imao sam određenu temu (Girls love Blue Denim, Celine bags, Girl in White blazer...) ovoga puta isto imam temu. Tema koja je ovoga puta je dobro poznati Military trend ili kako bi na srpskom rekli VOJNIČKI TREND. Imamo prilike da ga stalno viđamo na modnim blogovima i street style fotografijama, tako da sam ja skidao slike, jako dugo i red je da to skupim u moj online kutak, moj blog, i podelim to sa vama. Što se konkretno trenda tiče, on ne ubuhvata samo vojnički print, već dosta toga.. Počev od printa, dobro poznate zelene boje (vojničke boje!), raznih nitni, bedževa, kožnih detalja i ostalih stvari koje podsećaju vojnički look. 
Uživajte u fotografijama koje sam ja spremio za vas, isto tako ću ja uživati kada budem čitao vaše komentare!
 

Do sledećeg. S.

6 comments:

  1. Ovo nije bas moj fazon, ali svidjaju mi se sve devojke ovde. Odlican izbor :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous10/03/2012

    sve mi se dopada,i jedva cekam da odem do Zare da kupim svoj par farmerki :)

    ReplyDelete
  3. Im Fran. A spanish male blogger. Maybe you like my style and want to follow me...

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous10/05/2012

    Hi!thanks for your lovely comment on my blog!
    sure i want to follow each other..
    I'm following you now..hope you can follow back!

    Kiss
    Ale

    www.thelifeseenfromabove.com

    ReplyDelete