April 8, 2015

#WCW | SIA

Sreda je odličan dan za pokretanje nove rubrike na blogu. Naime, kao što već znate, na instagramu postoji hashtag #WCW (women crush wednesday), zato danas i svake naredne srede po jedan post posvećujem ženama (onim jakim i samosvesnim). Zato je pravo vreme da počnem sa Njom. Preinspirativna, magična i neverovatna Sia

Volimo njen izbor da se ne slika, sjajne pesme i emotivan vokal. Ali, da li ste znali da pored toga što je nekonvecionalna pop zvezda, ona je i veliki hit mejker, napravila je veliki broj hitova za svoje kolege, od kojih je većina dospela na prvo mesto muzičkih top listi.

U nastavku pogledajte šest zanimljivosti koje niste znali (možda i jeste) o neukrotivoj, hrabroj i inspirativnoj Sii.

- Njen prvi single Breathe Me, koji je objavila 2005 godine, imao je impresivnu prodaju od 1,2 miliona.

-  Ona je verovatno napisala i neku od tvojih (naših) omiljenih pesama. Od kojih su samo neke; FloRida ''Wild Ones'', Eminem ''Beautiful Pain'', Beyonce ''Pretty Hurts'', Britney Spears ''Parfume'', Ne-Yo ''Let me Love You'' i mnoge druge.
- Veliki hit Titanium koji peva zajedno sa David Guettom, napisala je za samo 40. minuta, dok je Rihannin hit Diamonds (verovatno niste znali, ali ovo mi je jedna od omiljenih pesama)  napisala za samo 14 minuta.

- Njen poslednji album 1000 Forms Of Fear je njen prvi album za 10 godina. Ovim albumom ona se vratila kao tekstopisac i performer. Takođe joj je doneo i četiri Grammy nominacije.

- Sia retko kada pokazuje svoje lice u javosti, uglavnom peva okrenuta leđima, dok drugi ljudi (uglavnom profesionalni performeri) izvode nastup.

- Beyonce je rekla o Sii ''Sia je takav genije, kada sam drugi put čula pesmu Pretty Hurts, rekla sam da želim da bude moja, nije me zanimalo koliko moram da se borim, ali mora da bude moja''.
Photo: Interview Magazine

FB Page: KOLAREVYC - Blog 

0 COMMENTS:

Post a Comment