April 5, 2013

#newIn // Kupi Lux T-shirt

Ovo je jedni od onih dana kada se prijatno iznanadite poklonom. Tako sam ja danas kada mi je poštar pokucao na vrata i doneo prelepu Kupi Lux majicu. Ne sećam se više ni toga da li sam pisao, o meni trenutno omiljenim modelima, i da li sam pisao o svojoj opsesiji o njoj, pričam o Cari Delevingne, jer je ona upravo ta koja se nalazi na majici. Naslednica Kate Moss, novi super model, nova ikona stila... Kada se sve to navede, ne može biti apsolutno ništa loše. Na majici koju je Kupi Lux tim uradio za mene, nalazi se slika Care, upravo iz magazina LOVE za koji je pozirala zajedno sa Kate Moss. Što se tiče Kupi Lux tima, njih možete naći na facebook page-u, i naručiti majicu koju apsolutno želite i oni su tu za vas, a isto tako možete videti na facebooku šta to oni nude. Što se mene tiče, ovo je samo jedna u nizu, želim još majica! Jer sam prezadovoljan, kako kvalitetom majice, tako i toga kako se slika odlično ocrtala, bez ijedne jedine greške. Dole možete videti kolaž sa fotografijama moje majice, nadam se da će vam se svideti i kao i uvek, jedva čekam da čujem vaše komentare. 
P.S. Fotografije su malo uništile kvalitet slike na majici, jer nisam uspeo najlepše da uslikam. Ali je slika ista kao iz magazina, u to ne sumnjajte.
  Kako vam se dopada majica koju sam ja izabrao?

Do sledećeg... S.

1 comment: