December 22, 2011

Fashion & Style: Ivana Bodiroga ''FashionUnique'' (Interview)

 Ivana Bodiroga je divna devojka koja od skoro vodi blog. Njen blog ''FashionUnique'', koji vodi nepunih 4. meseca je na svoj način, kao što i sam naziv kaže ''Unique'', ne njemu možemo videti neke od Ivaninih outfit postova, kao i neke zanimljive naslovnice. Veliki je ljubitelj Victoria Secret-a, tako da sve što ima veze sa anđelima, možemo pitati Ivanu, a za ostalo možemo uživati u intervjuu...


Kako si se odlučila za formiranje sopostvenog bloga?

Pre svega želim da cujem misljenja drugih fashionalista o mom pogledu na modu i svet. Dugo sam se premišljala..Inspirisali su me naši i strani blogovi koji mi nude mogućnost da naučim nešto svakog dana I da konstantno budem ispirisana i puna ideja.

Šta sve možemo videti na blogu ''MyFashionUniqueLife'' ?

S' obzirom da sam relativno skoro napravila blog, do sada ste mogli da vidite par outfit postova i aktuelne naslovnice prestižnih časopisa, u budućnosti očekujte još puno zanimljivosti. Svakako da je moj blog mesto gde ističem svoj jedinstven stil, stav, sam naziv sve govori ‘’FashionUnique’’.

Da li bi mogla da izdvojiš par blogova kao sebi omiljene?

Pratim mnogo blogova stvarno, lista bi bila predugačka.

Da li pratiš trendove i kako ih prihvataš?

Pratim naravno,  ali ne slepo, ne prihvatam sve, uvek ukradem ono sto mi se najviše sviđa, što odgovara meni, mom stilu i što umem da iznesem.


Šta je po tebi must have komad ove zime?

Must have komad svake zime  je dobar kaput.. Ove sezone na mojoj listi must have su: gumene čizme, kožne rukavice, oversize džemperi!

Idealna kombinacija za novogodišnju noć? 

Idealno je ono u čemu se osećas najbolje.  Preporuke sto se tice oblačenja imate na blogu.

Da li si se upoznala sa nekom osobom koja vodi blog?

Imala sam tu sreću da sam na jednoj od revija sa poslednjeg Beogradskog FW upoznala tri naše najpoznatije blogerke.. Branislavu (Divine World of Fashion), Jovanu (Bonjour JR) i Vanju (Fashion and Style by Vanja) . Bila sam oduševljena, predivne su!

Omiljeni modni dizajneri?

 Karl Lagerfeld, Isabel Marant, Balmain i McQueen koji će zauvek ostati genije.

Stvar koja nikada neće izaći iz mode je?

Dzins, štikle i mala crna haljina.

Kako bi opisala svoj stil?

Elegantan, sexy, chic…Unique, uvek se trudim da budem drugačija.

Što se tiče tvog oblačenja, u čemu najviše pronalaziš inspiraciju?

U drugim ljudima, blogovima, casopisima...

Ikone stila?

Olivia Palermo, Alessandra Ambrosio I  Blake Lively.
Počasno mesto u tvom garderoberu zauzima?

Victoria’s Secret veš, D&G suknja i mamina crna Chanel košulja od svile.

Omiljeni komad garderobe?


Haljine, ne zna im se broj u mom ormaru.

Da moraš da izabereš jednu radnju u kojoj bi kupovala to bi svakako bila?

Ne mogu jednu nikako…VICTORIA’S SECRET, Balmain i Chanel!


Perfem koji najčešće koristim je?

Trenutno Versace Versus.




Boja koju najviše nosim je?

Crvena.




Na tvojoj muzičkoj listi može se videti?

Uglavnom zavisi od raspoloženja, upravo slušam Maroon 5 ‘’Give a little more’’.

Moj moto je:

Ako treba nekom ili nečemu da budem verna u životu, pre svega treba da budem verna sebi.
Dress to express, not to impress!




I, za kraj.... Šta bi poručila ljudima koji čitaju tvoj blog i onima koji čitaju ovaj intervju?

Budite svoji jer svi ostali su vec zauzeti… Ne gledajte na modu kao na trend, gledajte na nju kao na stav i odgovor, izraz I kreativnost. Drugaciji modno znači biti svestan kako svojih mogućnosti tako i sposobnosti! Be Unique and keep ur heels, head and standards high!

Uskoro očekujte novine na blogu, velike promene, novi raznovrsni postovi, skroz novo! XOXO
 Do sledećeg... Vaš S.

7 comments:

  1. Jos jednom hvala S!!! <3

    Cmok

    ReplyDelete
  2. Anonymous12/22/2011

    sjajno sjajno pozdrav :)

    ReplyDelete
  3. Odlican intervju,bravo za oboje:)

    ReplyDelete
  4. Bravo ICOOOO :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. preslatka je, volim njen blog!:)

    ReplyDelete
  6. i meni je drago sto smo se upoznale :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous2/12/2012

    BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA

    ReplyDelete